ich bin ganz müde

men eftersom jag somnade när sverige hade gjort 4-o och vaknade lagom till greys, sov lite till i reklampauserna och därefter duschade kan jag ändå inte sova. nu regnar det utanför fönstret vilket klassas som väldigt positivt.

idag upplyste ra mig om att det är komiskt att de gör reklam om ändtarmsbesvär för blivande mammor. vid närmare eftertanke undrar jag, tror han att jag är gravid eller har dålig kista(?)?

dagens kaka går heller inte till mejeribengt som vanligtvis ligger mig så varmt om hjärtat. anledning? han kommenterade min vikt i sin andra mening han sa till mig efter att inte ha sett mig på aplänge. tackar:)

2 1/2 men bör få kakaa varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0