fyndiga människor, konstig dokumentär, internsamtal och jordgubbar

jag slutar aldrig häpnas över fyndiga grejer. typ som när tommy åström väljer att spela kents berlin efter intervju med johan wissman och försnack inför friidrotts-vm i augusti. någon som vet vart mästerskapet går av stapeln? några minuter senare åker vi dessutom in i ljusfallshammar, någon som har en lite idé vad som numera välkomnar oss in i "hammarn"?

idag började jag fundera på vad ett internsamtal på coop har i uppkopplingsavgift. kan ska skaffa en walkie talkie istället.

sofi ringde för en stund sen och berättade om en dokumentär på femman om folk som blir kära i objekt. självklart var jag tvungen att titta. "näfan, ledsen grabbar jag kan inte idag. jag ska på dejt med en bro"

på tal om sofi så kom hon lämpligen och åkte förbi pappagrappa när jag satt där och åt svindyr glass i eftermiddags. självklart vinkade jag och gav henne ett muppleende (muppar måste få muppleende). vad jag inte tänkte på var att det var en hel drös med annat folk på bussen också. men vafan, det bjuder jag på. äre bara ett skratt så är jag aldrig svår.

nu: kvällsmat i form av svenska(såklart!) jordgubbar och vaniljkesella.

Kommentarer
Postat av: RA

Internsamtal används ganska flitigt. (Inte bara av dig). Batteritorsk på 808 vid halv fem...



Haha, synd att jag inte såg det programmet. Måste ju vara "höjden av" på något sätt. Taskigt om daten inte dyker upp =)

2009-06-15 @ 23:48:08
URL: http://arvendal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0