dagenskakaa's första nominering

först en liten kaka till vädergudarna som gav mig fint väder, solsken och många plusgrader under min bal och student. tycker synd om de stackars bergskaeleverna som stod i pissregnet för att bussas till sörping..och det ser inte ut som vädret ska bli bättre till lördagen och deras utspring.

en liten halvkaka till sofi för den schyssta additionen. dock bara en halv när jag får frågan om jag röstat? klart jag har röstat! dock inte igår, men väl i lördags. efter som jag officiellt nu är värmlänning skulle jag annars befunnit mig i kroppskärrskolans matsal = hade jag inte lust med just då.

sist en kaka till rasmus som tar sig på att nominera en anna i blåskjorta. funderar fortfarande lite på vem av oss han menar..skymtade jalle fall två till under de timmarna jag var där. ämnet är inte avslutat, återkommer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa, du kan ju börja med att andra får nominera folk till dagens kaki ;) du kunde ju röstat i förtid lilla fimpi!

2009-06-08 @ 21:46:14
Postat av: sofi.

det var från mig ja, men det tycks försvinna? // SOFI. haha

2009-06-08 @ 21:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0