dagens

humör: var lite arg idag på jobbet. folk sätter i system att "inte förstå" samt att behandla mig som om jag vore rasist. inte(!!) ok! fick jordgubbar efter jobbet. gör varenda anna snäll och på bra humör. fick förresten macka och glass också. gjorde inte saken sämre.

nästa: grillis med chili, pärlan och marta. låter som en underbar idé.

vill ni se bra film? into the wild, med grym musik av eddie vedder (från pearl jam)

konstaterande: jag borde skaffa ny mobiltelefon.

väder: kändes kvavt när jag gick ut från jobbet, där inne var det i vanlig ordning lika hett som vanligt.

vara i sortimentet: el kylväska. ja, jag hatar särskrivningar men gillar de spanska influenserna. speciellt med ra:s uttal.

inslag: mia&klara i allsången (tabita och görel, jag älskar er)

back on track: sofi har hittat in i den blåa skjortan igen

Kommentarer
Postat av: perry

i lööööv blå skjortan. :D ska styra upp lite nya skyltar till el väska imorgon, hehe.

2009-06-30 @ 21:50:03
Postat av: Emma

jaa, jag gillar ju att tjäna pengar!

2009-07-01 @ 21:48:41
URL: http://emmadorothea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0