är ni med och antecknar nu

om jag ber någon att tända lampan över kassan så man ser att den är öppen (som vi äntligen har fått), så vill jag lämpligen att man även släcker den när man går därifrån max 3,5 min senare och därmed INTE skyltar med att den är öppen när den inte är det.

och så är det de där sommarlotterna. undra vad coop tjänar på det egentligen.

för de som inte var på jobbet idag kan jag bara berätta att anna r bjöd på väldigt smaskigt fika då hon fyller 20 idag. som om sol skulle vara mer värt?!:)

Kommentarer
Postat av: RA

Jaha.

Här har man en av sina fyra lediga dagar på ett år.

Då är det givetvis smaskigt fika på jobbet...

Men jag är ju tillbaka i morgon, då kan jag festa på en nästan lika smaskig, om än något övermogen, banan.

2009-06-25 @ 19:40:53
URL: http://arvendal.blogspot.com
Postat av: Anna

Anna! Plötsligt befann jag mig på din blogg av alla världens bloggar, och vad får jag se om inte en liten rad om mitt fika! Glad blev jag.

2009-07-05 @ 23:13:08
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0