alla muppkunders dag

28 juni är numera officiellt alla muppkunders dag. shit. idag började jag nästan gråta, kände hur jag skakade när jag räknade upp pengarna kunden skulle ha tillbaka. förr rann det av mig lika fort som jag fick det över mig, men nu hänger det kvar. jag kan gå och fundera hur länge som helst om jag gjorde något fel eller inte. tyvärr finns det ju folk som alltför ofta tror sig veta att det är vi i kundtjänst som ligger bakom alla fel som sker i vårt hus (gärna växthuseffekten och inflationen med, det är också vårt fel). jäkligt tråkigt i vilket fall som helst. jag vet att man ska kämpa för varenda kund vi har i huset men det paret jag träffade idag tror jag vi klarar oss precis lika bra utan.

andra funderingar idag. kan folk sluta slarva bort sin växel? kan folk kanske nån gån kryssa i "nej" om de inte vill ha kung keno på kenon. kan jag nångång bli lika klipsk som ra? jag tror det blir ett klart "nej" på alla tre.

i morrn ska nog annas allservice ab fortsätta måla staket på ljummavägen, inledde lite igår nämligen - innan jag tog fram rakapparaten och rakade av min brors hår, som för övrigt måste vara (varit?) världens tjockaste.

därefter blir det jobb på coop tisdag, onsdag och torsdag innan jag åker till karlstad och jobbar till och med nästa helg.


Kommentarer
Postat av: Harry

Hörru tror det finns fler officiella dar som är muppkundernas... Jag jobbar ju också ons-tors! Hope I see yoouu theeen!



Förresten kan annas allservice ab komma och sätta upp lister i mitt kök också?

2009-06-28 @ 21:20:03
URL: http://www.dooelaa.com/blogg
Postat av: RA

Det är ju faktiskt inte kundtjänst rent generellt som är upphov till växthuseffekten och inflationen, det är jag personligen som är ansvarig för det.



Framför allt så är jag ansvarig för allt som är fel på Coop.

2009-06-28 @ 23:21:24
URL: http://arvendal.blogspot.com
Postat av: RA

Det är inte kundtjänst generellt som är skyldiga till växthuseffekten och inflationen. Det är jag personligen.



Dessutom är jag personligt ansvarig för allt som är fel på Coop.

2009-06-28 @ 23:23:30
URL: http://arvendal.blogspot.com
Postat av: RA

Jag tycker inte om när min kommentar försvinner, för att sedan komma tillbaka när jag skrivit om...

2009-06-28 @ 23:24:19
Postat av: Emma

känner igen det där. är fruktansvärt trött på kunder!

2009-07-01 @ 21:50:54
URL: http://emmadorothea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0