jennyabstinens har jag

nu har jag jobbat klart på coop för den här veckan. skulle egentligen varit på väg till värmland nu men eftersom sj vägrar ha större tåg med fler platser fick jag skippa götagalan:( liten tröst får väl vara att vädret verkar vara sådär i kallstá. om man nu kan lita på smhi vill säga. enligt smhi.se regnar det i finspång nu, men inte där jag är. jag har inte regn hos mig.

igår var jag på busfabriken. eftersom jag inte gillar barn var jag lite rädd att jag skulle lacka efter 5 minuter men då det inte var så mycket folk klarade jag situationen galant bortsett från när jag höll på att fastna mellan två grejer. nora tyckte hur som helst att det var kul att jag var med, goa unge säger jag bara! sagt det förut och säger det igen; ska jag ha barn ska det va en snäll en!

    

1. nora och jag i bollhavet. 2. nora leker med mig. 3. ja... 4. audin saknar ac, så vi körde kd hela vägen hem 5. hon somnade först, lovar...

nästa vecka blire till och träffa jenny. herregud. snart är juli slut, känns som vi knappt setts! och på tisdag ska det blir femkamp på sofis gård. team chili-fimpen lär krossa blackabönorna. ska bara komma på vad vi ska ha med i femkampen också.

fick se mammut igår, vilken jag fick av min kära bror. speciellt vill jag meddela TOM IVERSJÖ att den var riktigt bra. istället för riktigt dålig som wallander-filmen vi såg på bio istället.

jag funderar annars kring vart mina beundrare på jobbet kommer ifrån? why liksom? en sak när jag någorlunda känner människorna, men de jag aldrig ens sett innan jag tog på mig blåskjortan? jag ogillar det såklart inte men anser att det är lite halvkonstigt. förresten kom en kund in idag för att växla pengar. dessa pengar, enbart mynt, bara han i en adidas-väska från 70-talet. jag la fram lite snyggt hur snygg jag tyckte den var och hoppades på ett erbjudande om att få köpa den. men tji fick jag. sjukt snyggt varen i vilket fall som helst.

jag köpte playa del sol på jobbet. hehe. sjukt bra. ska nog kolla lite nu innan friidrotten drar igång. värdelöst att jobba på coop äre, man bara köper massa grejer ma egentligen inte ska. men playa del sol är kul, jävligt kul.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så söt!! Inte konstigt att du har massvis av beundrare

2009-07-27 @ 23:06:26
URL: http://www.dooelaa.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0