Vad jag älskar mest med småhålor måste nog vara skvallret. Man kan ju liksom få reda på saker om sig själv som man själv inte vet och det är ju ganska spännande.

Igår hade vi avslutning med innebandyn. Trevlig dag som inleddes med lite turnering och brännboll. Fick sedan uppleva Nykroppa för första gången i mitt liv, innan det var dags för middag på kvällen. Spännande dag. Jag fick veta att jag har en affär med en gift man, vars båda barn är mina elever och den ena också spelar i mitt lag. Ja, just det ja..han är ju även min tränarkollega också. Sen kanske jag var var lesbisk också. (Det hade ju dessutom varit en ganska spännande kombination.) Meeeen, för alla som vill veta. Jag har varken haft/har eller tänka ha en "affär" med min tränarkollega (som jag dessutom var hemma hos igår tillsammans med hela hans familj, dvs inklusive hans FRU) eller är lesbisk. Nu vet ni. Men blommorna jag fick var ju fina.


Kommentarer
Postat av: Stella

Fin blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-11 @ 13:36:25
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0