Ömsom vin, ömsöm vatten. Men mest vin såklart.

Jag har tittat på Pluras kök. Amanda Ooms är en av gästerna. Jag har, ända sen hon var inne på jobbet någon dag i våras, förundrats lite över henne (kanske främst för att hon undrade vart Christer Sjögren bodde?). Jag var tvungen att googla henne och det är visst så att hon bor i Värmland. Närmare bestämt Visterud, Sunne. För er som inte vet så bor jag på Visterudsgatan. Dessutom spelade hon Bill Skarsgårds mamma i Himlen är oskyldigt blå som spelats in på Sandhamn, samt har haft ett förhållande med Thåström under en längre tid.

Mauro var där. För övrigt var det ju ganska sött att Plura hade ett kort på Mauro i köket. Anders kom dit och programmet avslutades med en av mina absoluta favoritlåtar och jag undrade varför ingen tipsat mig om Pluras kök förrän nu.

Kommentarer
Postat av: perry

du måste ju kolla när håkan va där! dom blev typ fulla :)

2011-05-18 @ 15:19:11
URL: http://letarefterframtiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0