Ny vecka på ingång, gillart

18/6 innebär Karlstads stadslopp. För mig innebär det jobb. Det gör morgondagen och övermorgondagen också. Ledig tisdag, då vankas det nog mosterbesök och sommarfest på dagis tror jag. Onsdag är jobb och torsdag är jobb innan jag tar tåget till Norrköping för att sen gå upp läskigt tidigt på fredag för att flyga till Berlin. Men trevligt blire!

Och på tal om flyg. Igår när jag och Angela var påväg ner till stan i spöregnet pratade vi om hur gött det vore med en utlandsresa innan skolan börjar i augusti. Tolv timmar senare hade vi bokat både flyg och boende. Barcelona blire, 22-26/8. Det var ju så billigt att vi liksom inte kunde motstå. Och dessutom direkt från Karlstad, hur bra!

Efter Lo's namngivning blir jag kvar hemma, eller i alla fall i Norrköping. Ska för första gången i mitt liv sätta foten på Stadium Sportscamp (okej, jag gjorde det när jag skrev på för KFUM också) och blir där hela v.27. Stannar hemma över Munken in the Park och åker sen till Värmland igen. Hade funderingar på att åka ner till Öland när halva släkten befinner sig där i veckan efter, men även min reskassa har tyvärr en botten. Så efter det blir jag nog i Karlstad en månad innan det bär av till Harö 15-18/8..funderar sen på en dag eller två hemma över brors födelsedag innan vi åker till Barcelona. Känner jag mig själv kan det dröja till jul innan jag kommer hem igen annars. September är jobb, Kebnekaise, jobb och seriepremiär. Men jag gillart! Glöm för fanken inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0