En del hart bra, typ jag!

I helgen fick jag ju träffa bästa mostern och Ola. Och nyss ringde min andra moster och sa att de kommer hit imorrn, sicken lycka!

Har jobbat idag. Snuskigt varmt så fort jag var i närheten av en dörr. Jag älskar värme, men jag älskar inte att behöva ha på mig både långbyxor och skjorta i kombination med det. Jag har, i princip, sommarlov och behöver inte vara blekast i kvarteret i år också. Om 18 dagar åker jag och min fina böna till Berlin och hälsar på Anna aka apan. Snälla Berlin, var så häftigt som jag föreställt mig. Och bjud på bra väder.

Morgondagen bjuder även på planeringsmöte inför Kebnekaise i september. Med andra ord ska jag bege mig till universitetet för första gången på ganska länge. Onsdag spenderas i Filipstad, där mitt utvecklingssamtal ska äga rum. På torsdag får jag finfint besök från Götelaborg och goaste Anna. Fredag-söndag äre jobb. Men en trevlig fredagkväll hoppas jag på, tillsammans med årets Värmlandslag f-95, gillart!

Och så har jag bestämt mig för att det blir Munken in the Park. Kan inte missat en gång till + att jag inte kan (eller vill) tacka nej till pyjamaspartaj hos fru Isbergssjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0