Lite praktik kan jag väl ordna?

Nu har jag krigat till mig ytterligare ett VG och jag är kalasnöjd, för jag själv tänkte att det nog inte skulle räcka den här gången. Men Sture N chockar med tentaresultat en vecka för tidigt och katchiiiing, jag har snart mitt tredje år i hamn! Undra vad jag ska unna mig för det..mer än att åka till Greklandet om en månad och två dagar? Nu hoppas jag bara att David hör av sig och säger att det gått bra för honom också!

Praktik alltså. Imorrn ska jag vara med på första psykologilektionen, sen äre påsklov. Och Christina ska gilla mina planer för socialpsykologin. Åååå vilken lättnad. Jag har snart sommarlov, det kommer bli det bästa på länge känner jag på mig. Lite praktik kan jag väl ordna, liksom?

Nästa vecka: lov. På fredag ska jag och Emma på Håkan i LLA. Innan det ska det grillas och gôttas på Granmyrsgatan, det jag gillar bäst! På lördag drar jag till Norrpan och firar påsk med böni, är hon snäll kanske hon får sig ett ägg. Sen blir jag i Fimpen hela veckan. Mami och jag ska fixa pass och grejer, eftersom jag bara är 24 behöver jag hennes hjälp till det. Planerar dessutom att träffa resten av la familia, Tilda&co, se hur mycket Lo har växt och hänga lite hos farmor och farfar. Ganska gôtt alltså.

Förresten hade Tilda med familj varit och hälsat på på Ljummavägen i söndags. När de skulle åka därifrån tyckte hon de skulle åka till mig. Jag gillart! Och snart får jag krama henne lite igen! Tänk vad mycket söta barn det finns i min närhet just nu..vem hade trott det för fem år sen?
Coolaste Loppan, ett halvår igår! (snodde av morsan hennes eftersom jag inte har några egna:( )
Dregla bör man! (säger en som vet!) Fina Tilda!
Tänk vad mycket lättare det blir att jobba när det här kortet dyker upp i telefonen strax innan man ska börja! Gosungar!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv funderat på att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-20 @ 08:04:01
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0