Du gör det mycket svårare än det egentligen är. Vad är min tystnad värd?

Igår fick jag ett somrigt kort från farmor&farfar. Jag önskar jag fick post oftare. Det är ju så festligt och gör mig så glad.

15/7 är det dags för Götagalan på Tingvalla. Hoppas innerligt att mamma följer med och tittar. Funderar på nästa Fimpen-besök..förhoppningsvis blir det två innan skolan drar igång sista augusti. En gång i slutet av juli och en i slutet av augusti. Heja mig! Icke att förglömma så ska jag även till Ljungskile en sväng. Och Harö, mitt älskade Harö. Äntligen. Och så är ju de som vill välkomna, såklart. Såsom Ullis t.ex, hon är väldigt välkommen om några veckor.

Kommentarer
Postat av: perry

ge mig adressen så skickar jag :D

2010-07-02 @ 21:32:20
Postat av: mamman

du lilla "sklutt"!du kräver inte mkt.ett vykort,jag vet,det betyder så mkt.BAMSE FR:MAMMAN!

2010-07-04 @ 18:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0