gonattsaga och mästarnas mästare

igår läste jag gonattsaga för heidi. och inte nog med det. innan det hade jag även borstat hennes tänder. det ni!

när h&h hade somnat var det dags för mästarnas mästare på granmyrsgatan. det största diskussionen i tv-soffan jag satt i, handlade igår om vem sjöberg skulle välja eftersom det var klart redan innan att han inte skulle tävla. det var teorier om vilken film som visades, och varför. vet inte riktigt vad vi kom fram till.

idag har jag åkt långfärdsskridskor. verkar riktigt roligt! men en sak är säker, det är bra mycket roligare i medvind än i motvind.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, jajemään. Jag & Mallan åker till Karlstad fre-mån, sen åker jag hem & är hemma tis, innan Nutte och jag åker på kvällen igen! Vill hem och packa om & ta hand om kissarna lite :)

2010-01-27 @ 21:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0