och det skulle ju va dans, dans, dans!

1234, 1234, 1-2-3-4..min förmiddag bestod av schottis, foxtrot, bugg, vals, salsa och linedance..puh. och det mest konstiga med den förmiddagen var väl att vi inte ens var lärarledda.

under våra danslektioner har vi en tjej som gästspelar lite. hon jobbar redan som lärare men ska slutföra sin utbildning och har missat några smådelar. i vilket fall som helst så kom vi in på ålder. hon trodde jag var 28 å sen pratade vi inte mer om det..ha!

efter skolan åkte jag och emma till bergvik. hon skulle byta ett par trasiga skor och bra klasskamrat som jag är följde jag med som moraliskt stöd. efter det tog vi en sväng på ikea med tillhörande köttbullelunch. fint som snus. vi provade soffor också ja..varpå emma sitter i en och säger - men det här måste vara en ny modell! vad hon inte såg var den snuskigt gröna och väldigt stora "nyhet"-skylten. vi har jalle fall väldigt roligt ihop.

i helgen var jag i jönköping, sveriges betlehem eller jerusalem eller vad tusan man säger. har haft en väldigt mysig helg med massa god mat och trevligt umgänge. i fredags var vi på bröllopsfotografen och jag är inte mindre kär i björn starrin nu. det blir ingen ny smala sussie men pölsa är alltid pölsa och ulf malmros är alltid ulf malmros. måste se den bästa sommaren snart också.

i lördags tog vi en tur i staden, trotsade vädret = spöregn, och fann då min nya kärlek i form av en jacka. eftersom jag kände att jag behövde diskutera saken med mamma blev det inget inköp den dagen, vilket senare visade sig vara ett dumt drag. när vi kom hem sa jag att jag kunde fundera till söndagen varpå jennifer utbrister - men, det är inte öppet imorrn! här går man i kyrkan på söndagar.. så det sket sig ju. ringde till butiken i karlstad som inte ens hade den i sortiment.. MEN. idag har jennifer köpt min älskade jacka vilken nu är påväg i ett paket till mig, med leverans imorrn eller möjligen onsdag. tadaaaaa...



skrällfärgen eller?


Kommentarer
Postat av: Hagge

haha dagens i-lands-religionskonflikt? säger man ens att det är en religionskonflikt när det är ateism vs religion? säger inte att du är ateist nu grönjackarn, men i sakfrågarn är det ju helt klart så att religionen sätter käppar i dina oreligiösa shopparhjul ;)

2009-10-27 @ 11:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0