nationella insatsstyrkan?

förra veckan när jag var med kristian i badhuset med hans åk3-elever lurade han i dem att jag var från rikspolisen och att mina kollegor skulle komma hem och hämta dem under kvällen om de inte skötte sig under lektionen. såklart berättade vi också att det faktiskt inte var så utan att jag kom från kau och skulle bli lärare osv. när vi kommit igång med simningen gick jag bredvid en kille som behövde lite extra hjälp. efter några meter stannar han mitt i ett simtag (och gör mig lite nervös) och vänder sig mot mig och säger "vet du, en i min släkt jobbar också på rikspolisen". undra hur många föräldrar som fick veta att de hade haft besök av polisen den dagen..

idag vill jag spela innebandy. massor. och till råga på allt ligger det då en innebandymagazinet med mitt namn på i postlådan.

dagens planer är inte alltför krafttagande; fika med angela och bio med rebecca. det blir bra det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0