julfridens liljor

ni som känner mig vet att jag inte gillar julen. men rebecca berättade nåt vääääldigt trevligt för mig idag, nämligen julbordet med jobbet blir på nöjes med show av starboys (pölsa, tysken m.fl). läs mer här: http://www.nojesfabriken.se/konferens-event/julshow2009

jag är inte dåligt övertänd vill jag lova! det värsta är att jag börjar jobba 20-21 nånting så nu ligger min förhoppning i att få följa med en sväng innan...hoppas på att inte behöva fjäska för chefen för mycket! dock extra lämpligt att jag idag tackade ja till ett extrapass på söndag. åååh vad jag vill gå! min älskade pölsa liksom.

mysfika med angela, hon är bra hon! rebecca med, bra film. kissnödig va hon. det va kul! får vi göra om. bröllopsfotografen nästa!

nu bör jag sova. uppstigning 05.30 imorrn. men är inte trött.

på tisdag äre jag som är barnvakt. ska göra nåt jag aldrig gjort innan, hämta ungar på dagis. kan nog komma att bli veckans snackis, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0