här på landet så är det som så att folk tycker att man ska va glá och dum, helt enkelt!

idag äre mindre än två veckor tills jag äntrar östergötlands scen igen. ytterligare två veckor senare har vi ett nytt år, 2o1o. jag ska spendera första delen i finspång, andra delen i karlstad, tredje delen i idre..sen vet jag inte mer. inte mer än att det ska bli riktigt gôtt. men innan det, händer många bra saker. brabrabra!

nu taggar vi för respirationsföreläsning med claes imorrn. eller? skolläkarroffe har gjort sitt och löparclasse tar över, gillart. intressant var även dagens föreläsning med tänjarper och nästa vecka får vi träffa tunntarmspernilla. det ni.

jäla oflyt hela tiiin..curling-vm 2o12 för herrar blir inte i karlstad, basel vann dagens kamp. jag som ärligt hade gått dit och kollat. eller i alla falla tagit bussen.

Kommentarer
Postat av: Hagge

haha håller peja på aktivt fortfarande? utan honom kan de glömma att jag sätter på tvn.. har du provat curling eller? det är riktigt roligt! finns ju bra hall i norrköping nu för tiden, om du skulle behaga att "betala ett besök". jag är en otrolig naturbegåvning på det hela.. ojoj, vilken form, vilken finess, vilken atletisk perfektion..

2009-12-10 @ 08:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0